難得聽到很放鬆的音樂

就PO上來分享一下

話說我總覺得我BLOG的人氣都是因為PO一些奇怪的東西才有人要看


Long Long Journey 漫漫長路


City lights shine on the harbour,
night has fallen down,
through the darkness
and the shadow
I will still go on.
城市之光照著港灣
天色變暗
影子密怖
黑夜降臨
我依舊邁開步伐


Long, long journey
through the darkness,
long, long way to go;
but what are miles
across the ocean
to the heart that's coming home?
漫長遙遠的黑暗之旅
漫漫長路等待著我們
對於歸心似箭的人來說
穿越海洋的里程
到底有什麼意義?


Where the road
runs through the valley,
where the river flows,
I will follow every highway
to the place I know.
繞著蜿蜒的山谷道路
沿著川流不息的河流
我會順著每一條道路
走到我所熟悉的地方


Long, long journey
through the darkness,
long, long way to go;
but what are miles
across the ocean
to the heart that's coming home?
漫長遙遠的黑暗之旅
漫漫長路等待著我們
對於歸心似箭的人來說
穿越海洋的里程
到底有什麼意義?


Long, long journey
out of nowhere,
long, long way to go;
but what are sighs
and what is sadness
to the heart that's coming home?
漫長遙遠的不知去向的旅程
漫漫長路等待著我們
對於歸心似箭的人來說
嘆息是什麼?
悲傷又是什麼?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Caird2010 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()